Peníze od zlata po bitcoin - Ilustrovaná historie a budoucnost peněz

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Peníze od zlata po bitcoin - Ilustrovaná historie a budoucnost peněz koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peníze od zlata po bitcoin - Ilustrovaná historie a budoucnost peněz koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peníze od zlata po bitcoin - Ilustrovaná historie a budoucnost peněz koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peníze od zlata po bitcoin - Ilustrovaná historie a budoucnost peněz koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
Peníze jsou jedním z největších vynálezů lidstva, bez nich bychom nebyli na tak vysokém stupni hospodářského nebo kulturního rozvoje. Lidstvo je používá už tři tisíciletí. Tato kniha seznamuje s historií a rolí peněz na příkladu starověkých civilizací, Království českého, Nizozemí, Francie,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Peníze od zlata po bitcoin - Ilustrovaná historie a budoucnost peněz je 338 Kč

Výběr knih autora Pavel Juřík

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Juřík
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.