Dominia Smiřických a Liechtensteinů v Čechách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 573 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dominia Smiřických a Liechtensteinů v Čechách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
573 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dominia Smiřických a Liechtensteinů v Čechách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
648 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dominia Smiřických a Liechtensteinů v Čechách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
661 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dominia Smiřických a Liechtensteinů v Čechách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
707 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dominia Smiřických a Liechtensteinů v Čechách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
648 Kč
Není skladem

Krátký popis
Oslnivý společenský vzestup od bezvýznamného vladyckého rodu po nejbohatší panský rod v Čechách s aspirací na českou královskou korunu, tak lze ve zkratce charakterizovat působení na dějinné scéně rodu Smiřických ze Smiřic. Jeho jméno je dnes téměř zapomenuto, přestože příslušníci rodu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dominia Smiřických a Liechtensteinů v Čechách je 647 Kč

Výběr knih autora Pavel Juřík

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Juřík
Výběr knih vydavatele Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.