The Beach

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Beach koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

The Beach koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Celebrate the 25th anniversary of The Beach, a classic story of paradise found - and lost, the book that inspired the major film starring Leonardo DiCaprioRichard lands in East Asia in search of an earthly utopia. In Thailand, he is given a map promising an unknown island, a secluded beach -…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Beach je 262 Kč

Výběr knih autora Alex Garland

Zobrazit všechny knihy autora Alex Garland
Výběr knih vydavatele Pearson English Readers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson English Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.