Periferie jazyka - Slovník monokolokabilních slov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 240 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Periferie jazyka - Slovník monokolokabilních slov koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Periferie jazyka - Slovník monokolokabilních slov koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Periferie jazyka - Slovník monokolokabilních slov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Periferie jazyka - Slovník monokolokabilních slov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Není skladem

Krátký popis
Originální a dosud nikde neexistující systematický vhled do jazyka, který nabízí věrný a hloubkový pohled na povahu a chování takového typu slov jako najevo, vstříc, úkor, dokořán, kterým se nikdy pozornost nevěnovala. Vstupními zdroji pro tento slovník byl stomilionový korpus češtiny (SYN),…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Periferie jazyka - Slovník monokolokabilních slov je 250 Kč

Výběr knih autora František Čermák

Zobrazit všechny knihy autora František Čermák
Výběr knih vydavatele Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.