Pes je zakopán v ontologii - Evoluce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pes je zakopán v ontologii - Evoluce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pes je zakopán v ontologii - Evoluce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pes je zakopán v ontologii - Evoluce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pes je zakopán v ontologii - Evoluce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pes je zakopán v ontologii - Evoluce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ve své knize profesor Josef Šmajs vytrvale pokračuje v prohlubování svého evolučně ontologického konceptu. Pokouší se podat obecně srozumitelný výklad skutečnosti, a to zejména v kontextu globální ekologické krize, která je důsledkem konfliktu dvou typů uspořádanosti – přírody a kultury. V…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pes je zakopán v ontologii - Evoluce je 174 Kč

Výběr knih autora Josef Šmajs

Zobrazit všechny knihy autora Josef Šmajs
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.