Pět amerických prezidentů, česká babička a já

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Pět amerických prezidentů, česká babička a já aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Zasvěcený pohled na americkou i českou politikuNové doplněné a rozšířené vydání vzpomínek Elišky Haškové Coolidge, významné Češky, která se dokázala prosadit jak ve vrcholném politickém prostředí v USA, tak po revoluci i v bývalé vlasti. Rodačka z Prahy, emigrovala v roce 1950 do USA a je již…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.