Pět set mil od tebe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 366 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pět set mil od tebe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pět set mil od tebe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pět set mil od tebe koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pět set mil od tebe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
426 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pět set mil od tebe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
426 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pět set mil od tebe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Není skladem

Pět set mil od tebe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis

Lissa, zdravotní sestra v rušné londýnské čtvrti, je svědkem dopravní nehody. Oběť nehody osobně zná a následně se u ní projeví posttraumatická stresová porucha. Její nadřízený ji nechá přeložit na několik měsíců do malého městečka na skotské vysočině v naději, že ji kouzelné místo i méně…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pět set mil od tebe je 387 Kč

Výběr knih autora Jenny Colgan

Zobrazit všechny knihy autora Jenny Colgan
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.