Peter Rabbit Tales: The Tooth Fairy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Peter Rabbit Tales: The Tooth Fairy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Peter Rabbit Tales: The Tooth Fairy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis

Join Peter Rabbit as he experiences his first wobbly tooth, and is visited by the tooth fairy in this brand new story!Peter cannot wait to eat breakfast, and takes a big bite of his favourite food, a radish! But when his first bite results in a loose tooth, Mrs. Rabbit tells him the tooth…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Peter Rabbit Tales: The Tooth Fairy je 206 Kč

Výběr knih autora Beatrix Potter

Zobrazit všechny knihy autora Beatrix Potter
Výběr knih vydavatele Penguin Random House Children's UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Random House Children's UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.