Peter Rabbit Peter's First 100 Words

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Peter Rabbit Peter's First 100 Words koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Peter Rabbit Peter's First 100 Words koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peter Rabbit Peter's First 100 Words koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Není skladem

Peter Rabbit Peter's First 100 Words koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peter Rabbit Peter's First 100 Words koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Peter Rabbit Peter's First 100 Words koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Have fun learning first words with Peter Rabbit in this engaging lift-the-flap book. With a different scene on every page, readers can find hidden words and spot Peter Rabbit along with many more friendly characters. Spark curious minds with this playful introduction to first words!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Peter Rabbit Peter's First 100 Words je 247 Kč

Výběr knih autora Beatrix Potter

Zobrazit všechny knihy autora Beatrix Potter
Výběr knih vydavatele Warne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Warne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.