Philip the Bold

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Philip the Bold aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
A biography of Philip and a study of the emergence of the Burgundian state under his aegis in the years 1384-1404, paying particular attention to his crucial aquisition of Flanders. There is comprehensive analysis of how Philip'sgovernment worked.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Malcolm Vale, Richard Vaughan, Malcolm Vale [foreword]
Výběr knih vydavatele Boydell a Brewer Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Boydell a Brewer Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.