Philip the Good

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Philip the Good aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Philip, who ruled from 1419 to 1467, was one of the most powerful and influential rulers of the fifteenth century. Forced into an alliance with the English, he soon found that he held the balance of power between England and France - reflected in the final crucial phase of the Hundred Years War…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Richard Vaughan, Graeme Small, Graeme Small [introduction]
Výběr knih vydavatele Boydell a Brewer Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Boydell a Brewer Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.