Philosophy for Beginners

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Philosophy for Beginners koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Philosophy for Beginners koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Philosophy for Beginners koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Philosophy for Beginners - Firthová Rachel. Philosophy is a way of thinking about just about anything. It asks big questions, such as "how can I be good?" or "what makes something beautiful?" Using lively examples, humorous illustrations and simple thought experiments, this book…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Philosophy for Beginners je 257 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Minna Lacey, Rachel Firth, Jordan Akpojaro
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.