Pig-Heart Boy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pig-Heart Boy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pig-Heart Boy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pig-Heart Boy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pig-Heart Boy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pig-Heart Boy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pig-Heart Boy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Publikace: Pig-Heart Boy - Blackman Malorie. You're thirteen. All you want is a normal life. But most normal kids don't need heart transplants. So there's this doctor. He says there's a chance for you. But he also says it's experimental, controversial and risky. And it's never been done before.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pig-Heart Boy je 276 Kč

Výběr knih autora Malorie Blackman

Zobrazit všechny knihy autora Malorie Blackman
Výběr knih vydavatele Penguin Random House Children'

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Random House Children'
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.