Shark in the Park on a Windy Day!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Shark in the Park on a Windy Day! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Shark in the Park on a Windy Day! - Sharratt Nick. Just when you thought it was safe to go back in the park . . . Timothy Pope is blown this way and that way in the windy park -- but among the whistling wind and blustering brollies could that be a shark he spies through his telescope…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Shark in the Park on a Windy Day! je 236 Kč

Výběr knih autora Nick Sharratt

Zobrazit všechny knihy autora Nick Sharratt
Výběr knih vydavatele Penguin Random House Children'

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Random House Children'
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.