Pilná jako včelka - limitovaná edice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 639 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pilná jako včelka - limitovaná edice koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
639 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jsou jako voda a oheň, ale jen společně dokážou poskládat střípky svých rozpadajících se světů zpátky dohromady... Šarlota má zdánlivě perfektní život - je premiantka třídy, eso houslového souboru, úspěšná redaktorka školních novin a předsedkyně školní rady. A taky tvrdě pracuje na tom, aby si…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Sára Topinková

Zobrazit všechny knihy autora Sára Topinková
Výběr knih vydavatele YA čtu

Zobrazit všechny knihy vydavatele YA čtu
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.