Věk přízraků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Věk přízraků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Věk přízraků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
570 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věk přízraků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Věk přízraků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
459 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věk přízraků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věk přízraků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věk přízraků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je moudré naslouchat přízrakům? Píše se rok 1895 a na holých loukách za Olomoucí rostou místo vlčích máků přepychové vily. V jednom z těch krásných německých domů pracuje jako služebná i česká dívka Žofie. Život nemá lehký, ale zkomplikuje se ještě víc, když se do něj vrátí její dětská láska a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Věk přízraků je 377 Kč

Výběr knih autora Poláčková Lenka

Zobrazit všechny knihy autora Poláčková Lenka
Výběr knih vydavatele YA čtu

Zobrazit všechny knihy vydavatele YA čtu
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.