Plamen, který nevyhasl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Plamen, který nevyhasl aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Když se Santimu před lety nabídla… odmítl ji. Jako by pro něj Elsa nebyla dost dobrá. Teď je Santi zpět. Jako ochránce… ajako její milenec… Jenže Santi Elsu odmítne znovu… Protože ví, že to on není dost dobrý pro ni. Ocitnou se nakonec hvězdy ve správném postavení aoba pochopí, že zbytky svých…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Michelle Smart

Zobrazit všechny knihy autora Michelle Smart
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.