Plnou parou vpred, Timmy!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Plnou parou vpred, Timmy! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Plnou parou vpred, Timmy! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knihu si môžete zakúpiť aj v atraktívnej kolekcii: Knihu Plnou parou vpred, Timmy! nakreslil v polovici päťdesiatych rokov minulého storočia Jim Downer a verše k obrázkom napísal slávny anglický básnik Ted Hughes. Kniha sa dlhý čas sa považovala za stratenú, ale roku 2008 sa ju podarilo objaviť…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Plnou parou vpred, Timmy! je 232 Kč

Výběr knih autora Ted Hughes

Zobrazit všechny knihy autora Ted Hughes
Výběr knih vydavatele OZ FACE

Zobrazit všechny knihy vydavatele OZ FACE
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.