Dopisy k narozeninám

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dopisy k narozeninám koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopisy k narozeninám koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopisy k narozeninám koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopisy k narozeninám koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Dopisy k narozeninám koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem

Dopisy k narozeninám koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dopisy k narozeninám Teda Hughese jsou adresovány (až na dvě výjimky) Sylvii Plathové, americké básnířce, s níž ho pojilo nejen sedmileté manželství, ale také dcera Frieda a syn Nicholas. Básně vznikaly během dlouhých pětatřiceti let: ty nejstarší Hughes napsal pouhých pár měsíců po sebevraždě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dopisy k narozeninám je 229 Kč

Výběr knih autora Ted Hughes

Zobrazit všechny knihy autora Ted Hughes
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.