Po stopách zlatého věku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Po stopách zlatého věku aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Po stopách zlatého věku, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Esej inspirovaná volně Ovidiovými Proměnami a obdobím rajského života bez hříchu a utrpení. Tento mýtus posloužil jako podobenství o údělu člověka, který po svém pádu opět hledá cestu k prapůvodnímu blaženému stavu,zastíněného vlastní nevědomostí. Text doprovází i praktická duchovní cvičení,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Eduard Tomáš , Míla Tomášová

Zobrazit všechny knihy autora Eduard Tomáš, Míla Tomášová
Výběr knih vydavatele Avatar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Avatar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.