999 otázek a odpovědí na cestě poznání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 401 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

999 otázek a odpovědí na cestě poznání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

999 otázek a odpovědí na cestě poznání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
470 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrté, zrevidované, opravené a slovníčkem pojmů doplněné vydání základního a nejobsažnějšího autorova metodologického díla. Kniha vznikla z přímých otázek návštěvníků E. Tomáše v letech 1982 až 1987. Otázky jsou proto řazeny chronologicky, nikoliv věcně nebo podle tematických okruhů. Jsou však…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 999 otázek a odpovědí na cestě poznání je 435 Kč

Výběr knih autora Eduard Tomáš

Zobrazit všechny knihy autora Eduard Tomáš
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.