Počítání, 1. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Počítání, 1. díl aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Počítání – 2. díl, učebnice počtů pro 9. a 10. ročník ZŠ speciální, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Učebnice vychází z učebních dokumentů pro ZŠ speciální. Je ilustrována Lubomírem Anlaufem. První část učebnice obsahuje látku: násobky čísla 10, sčítání typu 30 + 4, odčítání typu 24 – 1, manipulace s penězi, určování času – čtvrthodina, měření na centimetry, násobky čísla 2, určování času –…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Zdeňka Gundzová, Blažková Božena
Výběr knih vydavatele Nakladatelství PARTA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství PARTA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.