Pocket Atlas of Acupuncture and Trigger Points

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pocket Atlas of Acupuncture and Trigger Points koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
959 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Zdraví a životní styl od společnosti Georg Thieme Verlag.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pocket Atlas of Acupuncture and Trigger Points je 959 Kč

Výběr knih autora Hans-Ulrich Hecker

Zobrazit všechny knihy autora Hans-Ulrich Hecker
Výběr knih vydavatele Georg Thieme Verlag

Zobrazit všechny knihy vydavatele Georg Thieme Verlag
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.