Lonely Planet Pocket Copenhagen

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Pocket Copenhagen koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Pocket Copenhagen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Lonely Planet Pocket Copenhagen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Lonely Planet Pocket Copenhagen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Není skladem

Lonely Planet Pocket Copenhagen koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
235 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lonely Planet's Pocket Copenhagen is your guide to the city's best experiences and local life - neighbourhood by neighbourhood. Dine on exciting Danish cuisine, chill out at free-spirited Christiania and raise your adrenaline at Tivoli Gardens; all with your trusted travel companion. Uncover…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Pocket Copenhagen je 265 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Lonely Planet, Abigail Blasi, Bjarnason Egill
Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.