Cukrovka - Jak ji zvládnout a léčit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 386 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cukrovka - Jak ji zvládnout a léčit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cukrovka - Jak ji zvládnout a léčit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cukrovka - Jak ji zvládnout a léčit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Cukrovka - Jak ji zvládnout a léčit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Není skladem

Cukrovka - Jak ji zvládnout a léčit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
Až neuvěřitelné množství receptů na chutná, zdravá jídla, ale rovněž na různé léčivé přípravky. To vše z obrovského množství rostlin; od bylinek přes plody keřů či stromů až po zeleninu a ovoce. Příroda je jako lékárna. Ať už na louce, v lese či na březích řek anebo ve vlastní zahradě – všude…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cukrovka - Jak ji zvládnout a léčit je 378 Kč

Výběr knih autora Jelena Svitko

Zobrazit všechny knihy autora Jelena Svitko
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.