Pocket Dubrovnik & the Dalmatian Coast

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pocket Dubrovnik & the Dalmatian Coast koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pocket Dubrovnik & the Dalmatian Coast koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Pocket Dubrovnik & the Dalmatian Coast koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Pocket Dubrovnik & the Dalmatian Coast koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Průvodci Evropou od společnosti Lonely Planet.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pocket Dubrovnik & the Dalmatian Coast je 238 Kč

Výběr knih autora Peter Dragicevich

Zobrazit všechny knihy autora Peter Dragicevich
Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.