Lonely Planet Pocket Venice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Pocket Venice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Pocket Venice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Pocket Venice koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lonely Planet's local travel experts reveal all you need to know to plan an unforgettable trip to Venice. See La Fenice opera house, eat pastries at Tonolo bakery, celebrate Carnevale, with our Pocket travel guide that's packed with 'perfect trip' itineraries, fun walking tours, and insider…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Pocket Venice je 295 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Paula Hardy, Lonely Planet, Julia Buckley
Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.