Milán do kapsy - Lonely Planet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 102 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Milán do kapsy - Lonely Planet koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
102 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milán do kapsy - Lonely Planet koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
103 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milán do kapsy - Lonely Planet koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milán do kapsy - Lonely Planet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
96 Kč
Není skladem

Krátký popis
Milán je italským městem budoucnosti a rychle se rozvíjející metropolí, kde je kreativita velkým byznysem. Vyhlášený design, rozmanitá kulinářská scéna a přehlídka stylových módních modelů přímo na chodnících, při jejichž sledování vám přijde módní týden Fashion Week skoro zbytečný, činí z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Milán do kapsy - Lonely Planet je 104 Kč

Výběr knih autora Paula Hardy

Zobrazit všechny knihy autora Paula Hardy
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.