Pohybový vývoj dítěte s láskou a respektem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 309 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pohybový vývoj dítěte s láskou a respektem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohybový vývoj dítěte s láskou a respektem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohybový vývoj dítěte s láskou a respektem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pohybový vývoj dítěte s láskou a respektem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohybový vývoj dítěte s láskou a respektem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na dobrém začátku záleží! Cílem této knihy, sepsané dvěma fyzioterapeutkami a zároveň maminkami malých dětí, je srozumitelně, přehledně a prakticky provést rodiče pohybovým vývojem jejich děťátka v prvních třech letech života. Vysvětluje, co je dobré sledovat a proč, kdy už je vhodné navštívit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pohybový vývoj dítěte s láskou a respektem je 318 Kč

Výběr knih vydavatele Esence

Zobrazit všechny knihy vydavatele Esence
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.