Pojízdný krámek snů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 244 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pojízdný krámek snů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pojízdný krámek snů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pojízdný krámek snů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Romantický příběh autorky Báječného krámku s čokoládou o introvertní knihomolce, která se rozhodla vzít život do vlastních rukou a splnit si dávný sen.Nina Redmondová je devětadvacetiletá knihomolka s hustými dlouhými hnědými vlasy, bledou pihatou pletí a neustálým plachým ruměncem ve tváři a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pojízdný krámek snů je 259 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jenny Colganová, Rok vydání : 2024
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.