Polovica žltého slnka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 434 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Polovica žltého slnka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
434 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Polovica žltého slnka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
476 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Chimamanda Ngozi Adichie a jej najlepší román! Autorka obľúbenej Amerikánky skvelých esejí o feminizme nás tentoraz zavedie do Nigérie šesťdesiatych rokov, aby sme zistili, čo majú spoločné láska a vojna. Keď listujeme v dejinách, vidíme, že všetko je veľké. Veľké vojny, veľké víťazstvá. No ak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Polovica žltého slnka je 455 Kč

Výběr knih autora Chimamanda Ngozi Adichie

Zobrazit všechny knihy autora Chimamanda Ngozi Adichie
Výběr knih vydavatele Absynt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Absynt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.