Poradce 10/2023 Zákon o sociálním pojištění s komentářem, Kontrolní hlášení, Daňové limity v roce 2023

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 164 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poradce 10/2023 Zákon o sociálním pojištění s komentářem, Kontrolní hlášení, Daňové limity v roce 2023 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poradce 10/2023 Zákon o sociálním pojištění s komentářem, Kontrolní hlášení, Daňové limity v roce 2023 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poradce 10/2023 Zákon o sociálním pojištění s komentářem, Kontrolní hlášení, Daňové limity v roce 2023 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zákon o pojistném na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti upravuje pojistné na sociální zabezpečení, které zahrnuje pojistné na důchodové pojištění a pojistné na nemocenské pojištění, a příspěvek na státní politiku zaměstnanosti. Ustanovení zákona se použijí tehdy,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poradce 10/2023 Zákon o sociálním pojištění s komentářem, Kontrolní hlášení, Daňové limity v roce 2023 je 174 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Petr Taranda

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Petr Taranda
Výběr knih vydavatele Poradce s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.