Poradce 13/2020 - Zákon o místních poplatcích s komentářem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poradce 13/2020 - Zákon o místních poplatcích s komentářem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
144 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Poradce 13/2020 - Zákon o místních poplatcích s komentářem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
144 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přinášíme Vám novelizované zákony a předpisy s komentářem k tématům Daňová evidence, Mzda a plat, Místní poplatky. Najdete zde také rady z oblasti účetnictví, daní, personalistiky, pracovního práva, ekonomiky a řízení. Titul obsahuje: Měsíčník 13x ročně přímo do schránky, novelizované zákony s…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Eva Sedláková, Ladislav Jouza, Petr Taranda
Výběr knih vydavatele Poradce s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.