Poradím si so slovenčinou a matematikou 1. ročník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poradím si so slovenčinou a matematikou 1. ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poradím si so slovenčinou a matematikou 1. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Poradím si so slovenčinou a matematikou 1. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
137 Kč
Není skladem

Poradím si so slovenčinou a matematikou 1. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
137 Kč
Není skladem

Poradím si so slovenčinou a matematikou 1. ročník koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovný zošit Poradím si so slovenčinou a matematikou vám pomôže precvičiť hravou formou látku, ktorú by mal žiak 1. triedy zvládnuť. Cieľom úloh sú všestranný rozvoj dieťaťa, tréning schopnosti sústrediť sa a porozumieť zadaniu. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti – od jednoduchých slov a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poradím si so slovenčinou a matematikou 1. ročník je 132 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.