Portály z okruhu Benedikta Rieda II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Portály z okruhu Benedikta Rieda II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Portály z okruhu Benedikta Rieda II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Portály z okruhu Benedikta Rieda II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Portály z okruhu Benedikta Rieda II koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Portály z okruhu Benedikta Rieda II koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Portály z okruhu Benedikta Rieda II koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Díky přestavbě Starého královského paláce Pražského hradu, které se koncem 15. století ujal Benedikt Ried, se architektonické dění v Čechách octlo na špici stavitelské scény Evropy. Portály Starého královského paláce Pražského hradu osazené v jagellonské době, které se již delší dobu oprávněně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Portály z okruhu Benedikta Rieda II je 324 Kč

Výběr knih vydavatele Tomáš Halama

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tomáš Halama
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.