Portrét neznámé ženy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Portrét neznámé ženy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Portrét neznámé ženy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Portrét neznámé ženy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Portrét neznámé ženy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Portrét neznámé ženy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
445 Kč
Není skladem

Portrét neznámé ženy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Portrét neznámé ženy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Legendární špion a restaurátor uměleckých děl Gabriel Allon konečně opustil post šéfa izraelské rozvědky a usadil se v Benátkách – jediném místě, kde našel klid. Celé dny tráví toulkami ulicemi a kanály města postaveného na vodě a utíká před démony minulosti. Když ho však výstřední londýnský…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Portrét neznámé ženy je 290 Kč

Výběr knih autora Daniel Silva

Zobrazit všechny knihy autora Daniel Silva
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.