Posledný pútnik

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Posledný pútnik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Posledný pútnik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Posledný pútnik; Autor: Sveen Gard; Gard Sveen predstavuje vo svojom oceňovanom debute detektíva Tommyho Bergmanna, ktorý sa snaží nájsť vzťah medzi vraždou významného člena nórskeho odboja a nálezom troch kostier z druhej svetovej vojny. Keď pomocnica v domácnosti prichádza ...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Posledný pútnik je 270 Kč

Výběr knih autora Gard Sveen

Zobrazit všechny knihy autora Gard Sveen
Výběr knih vydavatele Premedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Premedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.