Post Mortem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Post Mortem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí temný kriminální případ pro geniálního profesora Hanse Rekkeho a osobitou policistku Micaelu Vargasovou. Na sklonku 80. let se vydali Dag a Pompe na automobilový trip ze Švédska na jih. Ve španělském Santanderu se seznámili se Sandrou, místní servírkou, kterou oba intelektuálně založení…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora David Lagercrantz

Zobrazit všechny knihy autora David Lagercrantz
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.