The Girl in the Spider's Web

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 327 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Girl in the Spider's Web koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Girl in the Spider's Web koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lisbeth Salander and Mikael Blomkvist have not been in touch for some time. Then Blomkvist is contacted by renowned Swedish scientist Professor Balder. Warned that his life is in danger, but more concerned for his son's well-being, Balder wants Millennium to publish his story - and it is a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Girl in the Spider's Web je 316 Kč

Výběr knih autora David Lagercrantz

Zobrazit všechny knihy autora David Lagercrantz
Výběr knih vydavatele Quercus publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quercus publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.