Posvátná geometrie, magie a symboly ve starém Egyptě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 565 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Posvátná geometrie, magie a symboly ve starém Egyptě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
565 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posvátná geometrie, magie a symboly ve starém Egyptě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posvátná geometrie, magie a symboly ve starém Egyptě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
719 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posvátná geometrie, magie a symboly ve starém Egyptě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
603 Kč
Není skladem

Posvátná geometrie, magie a symboly ve starém Egyptě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
655 Kč
Není skladem

Krátký popis

Není snad nic důležitějšího než poznání, kým jsme a jaký je smysl našeho života. V této knize hledá autorka odpovědi na otázky: Kdo je člověk? Existuje duše? Co je vědomí? O co usilovali staří Egypťané? Snaží se podle svých možností proniknout oblast mýtů, umění, náboženství, magie,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Posvátná geometrie, magie a symboly ve starém Egyptě je 651 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.