Karel Hynek Mácha - Poutník mnoha nocí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Karel Hynek Mácha - Poutník mnoha nocí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Karel Hynek Mácha - Poutník mnoha nocí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karel Hynek Mácha - Poutník mnoha nocí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karel Hynek Mácha - Poutník mnoha nocí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Poutník mnoha nocí je věnována Karlu Hynku Máchovi a vychází u příležitosti 200. výročí jeho narození. Mácha se stal prvním českým moderním básníkem; vpravdě čítankovým, bohužel. Přesto, že se jeho krátký život, a dokonce i jeho tvorba, zdají být dokonale probádané, dodnes stále tajemství…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Karel Hynek Mácha - Poutník mnoha nocí je 262 Kč

Výběr knih autora Milan Špůrek

Zobrazit všechny knihy autora Milan Špůrek
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.