Praga mysteriosa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 806 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praga mysteriosa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
806 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praga mysteriosa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praga mysteriosa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výpravná velkoformátová česko-anglická publikace představuje Prahu ve zcela novém světle - zabývá se jeho astronomicko-astrologickou strukturou. Jde o přepracované a doplněné vydání knihy o Praze, která byla poprvé vydána v roce 1996 a vzápětí rozebrána. Původní vydání mělo podtitul Tajemství…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praga mysteriosa je 839 Kč

Výběr knih autora Milan Špůrek

Zobrazit všechny knihy autora Milan Špůrek
Výběr knih vydavatele Krásná paní

Zobrazit všechny knihy vydavatele Krásná paní
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.