Povodeň - Když ustaly deště

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Povodeň - Když ustaly deště koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povodeň - Když ustaly deště koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povodeň - Když ustaly deště koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povodeň - Když ustaly deště koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Povodeň - Když ustaly deště koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Opulentní burleska nás zavede zpět do času povodní, gründerského kapitalismu s českou tváří či komunity bývalých disidentů-čerpačů, zcela beztvárné. Podíváme se též do Ameriky a zažijeme spoustu úchvatných dobrodružství.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Povodeň - Když ustaly deště je 305 Kč

Výběr knih autora Josef Moník

Zobrazit všechny knihy autora Josef Moník
Výběr knih vydavatele Dauphin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dauphin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.