Už teď mi chybíš

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Už teď mi chybíš koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Už teď mi chybíš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Už teď mi chybíš koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Už teď mi chybíš koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kdo vám kdy v životě nejvíc chyběl? Milena jednoho dne potká svou ztracenou zakázanou lásku z dětství, čtyřicátnice Linda a Věra nacházejí na seznamce nového partnera, Líza i Ruda milují tajně své učitele, Ludvík i Mínka svou velkou celoživotní lásku… Všichni hrdinové povídek zažili nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Už teď mi chybíš je 297 Kč


Výběr knih vydavatele Listen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Listen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.