Poznej s námi sousední státy - Zábavné doplňovačky pro malé školáky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poznej s námi sousední státy - Zábavné doplňovačky pro malé školáky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poznej s námi sousední státy - Zábavné doplňovačky pro malé školáky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poznej s námi sousední státy - Zábavné doplňovačky pro malé školáky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poznej s námi sousední státy - Zábavné doplňovačky pro malé školáky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Poznej s námi sousední státy - Zábavné doplňovačky pro malé školáky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poznej s námi sousední státy - Zábavné doplňovačky pro malé školáky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další z populárních sešitů autorky Ivy Novákové. Pracovní listy svojí koncepcí volně navazují na sešit Poznej s námi Česko a snaží se hravou formou seznámit děti s našimi sousedy. Hlavní hrdina Jirka Čech, kterého už děti znají, má mezi našimi sousedy své kamarády. Ti se stávají průvodci nejen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poznej s námi sousední státy - Zábavné doplňovačky pro malé školáky je 142 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.