Pozval Tatar tatarku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pozval Tatar tatarku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozval Tatar tatarku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
291 Kč
Není skladem

Krátký popis

Knížka "Pozval Tatar tatarku” je pokračováním úspěšné série říkanek pro děti i pro dospělé. Po knížkách Šli červotoči do houslí , Uleželé želé, Huňatá čuňata a Slonbidlo a ti druzí , které již vstoupili do školních čítanek, přichází tvůrčí dvojice J. Dědeček - A. Žabková s další dávkou…


Tatar
Pozval Tatar tatarku
na procházku do parku
Poslali mu tatranku
a zavolali záchranku


Eskymák
Byl jeden Eskymák
za polárním kruhem
jedl tam hezky mák
s věrným druhem


Ir
Setkal jsem se s Irem
napadeným virem
Povídám mu: Patriku
sedí ti to na triku
Iry ale viry
nevyvedou z míry

">Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pozval Tatar tatarku je 304 Kč

Výběr knih autora Jiří Dědeček

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dědeček
Výběr knih vydavatele Limonádový Joe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Limonádový Joe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.