Pravil párek okurce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 260 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pravil párek okurce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Pravil párek okurce - Dědeček Jiří. Knížka “PRAVIL PÁREK OKURCE” je dalším pokračováním úspěšné série říkanek pro děti i pro dospělé. Po úspěchu knížek Šli červotoči do houslí , Uleželé želé a Huňatá čuňata přichází tvůrčí dvojice J. Dědeček - A. Žabková s další dávkou laskavého…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pravil párek okurce je 260 Kč

Výběr knih autora Jiří Dědeček

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dědeček
Výběr knih vydavatele Limonádový Joe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Limonádový Joe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.