Práce na papíře/Works on Paper

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Práce na papíře/Works on Paper koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Práce na papíře/Works on Paper koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Práce na papíře/Works on Paper koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Práce na papíře/Works on Paper koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Krátký popis
Součástí sbírky Jana a Medy Mládkových je velmi kvalitní soubor prací na papíru, který obsahuje přes osm set děl a rozděluje se podle několika hledisek. Jsou v něm zastoupeny výtvarné proudy rozvíjené od konce padesátych s důrazem na šedesátá až osmdesátá léta a s určitým přesahem do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Práce na papíře/Works on Paper je 278 Kč

Výběr knih autora Jiří Machalický

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Machalický
Výběr knih vydavatele Museum Kampa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Museum Kampa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.