Cambridge English Qualifications Young Learner´s Practice Tests Movers

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 438 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cambridge English Qualifications Young Learner´s Practice Tests Movers koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cambridge English Qualifications Young Learner´s Practice Tests Movers koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Není skladem

Cambridge English Qualifications Young Learner´s Practice Tests Movers koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
438 Kč
Není skladem

Krátký popis
Four full-colour practice tests updated to reflect the new Cambridge English Qualifications Young Learners exams for 2018. Updated to reflect the new specifications for 2018, Cambridge English Qualifications Young Learners Practice Tests includes four practice tests for each of the levels: Pre…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cambridge English Qualifications Young Learner´s Practice Tests Movers je 422 Kč

Výběr knih autora Petrina Cliff

Zobrazit všechny knihy autora Petrina Cliff
Výběr knih vydavatele OUP English Learning and Teaching

Zobrazit všechny knihy vydavatele OUP English Learning and Teaching
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.