Maturita Solutions 3rd Edition Pre-Intermediate Workbook CZ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maturita Solutions 3rd Edition Pre-Intermediate Workbook CZ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maturita Solutions 3rd Edition Pre-Intermediate Workbook CZ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Maturita Solutions 3rd Edition Pre-Intermediate Workbook CZ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
With 100% new content, the third edition of Oxford's best-selling secondary course offers the tried and trusted Solutions methodology alongside fresh and diverse material that will spark your students' interest and drive them to succeed.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maturita Solutions 3rd Edition Pre-Intermediate Workbook CZ je 332 Kč


Zobrazit všechny knihy autora A. Paul Davies, Tim Falla, Eva Paulerová, Jitka Kubů
Výběr knih vydavatele OUP English Learning and Teaching

Zobrazit všechny knihy vydavatele OUP English Learning and Teaching
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.